יום חמישי, 24 באפריל 2014

חשב שכר להקלה על התנהלות העסק


חשב שכר להקלה על התנהלות העסק

בכל עסק יש צורך בחישוב משכורות לעובדים, בין אם מדובר בעסק עם שני עובדים או עסק עם עשרות רבות של עובדים. חישוב השכר חייב להיעשות בצורה מדוייקת ועל פי כל חוקי המדינה בכל הנוגע להפרשות שונות לרבות חישובי מס, ביטוח לאומי, נקודות זכות, זכויות סוציאליות שונות המעוגנות בחוק וכדומה. לא לכל עסק כדאי להעסיק חשב שכר במשרה מלאה ורבים מן המעסיקים נעזרים בשירותי חשב שכר חיצוני שמאד מקלים על התנהלות העסק.
הגשת השכר בזמן
אחת העברות החמורות ביותר במשק בכל הנוגע ליחסים בין עובד למעביד היא הלנת שכר. הלנת שכר יכולה להוביל לקנסות גדולים ואף ליותר מכך. על מנת למנוע אפשרות של הלנת שכר (תשלום השכר שלא לפי המועד הקבוע בחוק) מומלץ להיעזר בשירותיו של חשב שכר גם אם יש לכם שני עובדים בלבד. אחריותו של חשב השכר היא להכין את כל תלושי השכר של העובדים בעסק ולהתחשב בכל הסעיפים המחייבים מבחינת החוק לרבות:
·         חישוב נכון של שעות העבודה החודשיות של העובד על פי נתוני הנוכחות שלו
·         חישוב המס המגיע ממנו ומהמעסיק שלו לשלטונות המס
·         חישוב הביטוח הלאומי וחלקו של המעביד בסכום זה וחלקו של העובד
·         חישוב הפרשות לביטוח בריאות
·         חישוב דמי הבראה, ימי חופשה ומחלה וכדומה
·         התחשבות בנקודות זיכוי המגיעות לעובד

שמעון הושיה - חשב שכר
חישוב תלוש המשכורת חייב להיעשות על פי כל התקנות והחוקים במדינה. חשב שכר הוא איש מקצוע המתמחה בכל אלה והוא יוכל להגיש לכם את השירות הטוב והיעיל ביותר בתחום זה ולעשות זאת בכל חודש בלוח זמנים צפוף אך מחייב מבחינתכם.
וחשוב לזכור, כי תשלום שכר אחרי התשעה בכל חודש עוקב לגבי משכורת החודש הקודם תחשב הלנת שכר.



2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שאחד התפקידים החשובים בכל מקום עבודה הוא תפקידו של חשב שכר בכיר, הרבה מאוד אנשים אינם מסתכלים יותר מדי על המשכורות שלהם ועל כל ענייני המיסוי בתלוש המשכורת והרבה גם יכולים להסתכל אך הסיכוי שיבינו משהו הוא נמוך מאוד.
    בגלל זה התפקיד של חשב שכר במקום עבודה גדול הוא מאוד לחוץ ומאוד מסובך, כי כל אדם הוא שונה מבחינת המיסוי שאותו הוא משלם והמיסוי שהעסק משלם עליו למדינה.

    השבמחק
  2. שירותי חשבות שכר הם חשובים מאוד לכל עסק.
    חשוב לבחור בחברה המבינה בתחום באופן מקצועי ובעלת ותק.
    תודה רבה על המידע.

    השבמחק